Knasigt

Igår när jag gick hem från bussen sisådär vid halv fem tiden var det ljust ute och de fick mig att tänka på en kväll som inte alls känns så jävla länge sen, en natt när jag och sofia dansade loss på Laroy medans snökaoset utanför var galet. En mycket konstig kväll med oväntade händelser.men kul. Hemgången var som igår och va väl på väg hem från bussen vid halv fem men då var det långt i från ljust ute långt i från att gå hem med bara ben och en skinjacka. Den vägen hem från bussen var ingen väg, de va ett snötäcke och man såg varken trotoaren eller vägen man visste inte riktigt vart man skulle gå och vipps så ramlade man ner för trotoaren.. Känns väldigt konstigt att det är så stora kontraster. Va det verkligen så länge sen? Om 4 veckor tar jag studenten, då är det sommar. Det va nog rätt längesen. Det känns som om inte jag vill att tiden ska gå så himla snabbt..


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0