Igår



Gårdagen var bra, började i Eriksdalsbaden kl 08.00 och slutade på donken vid 04.00.
Två guld. Flera priser.
Min kusin Moa Konfrimerades i Katarina kyrka, mycket fin. Sen blev det en snabbis in till stan med mor och far och vi köpte min STUDENT KLÄNNING! ohyes nu kan jag slappna av lite. Sen bar det hem till Moa för att fira. Lunch, presenter och glass. Vi nio tiden kom jag hem till Sandra där jag, Emma och Sandra mumsade i oss jordgubbar och rose. Sen stress in till Gaudi där Elin och Martina hade sitt tjejevent. Det bjöds på cosmopollitan och en manlig strippa, de gillas!!
Drog vidare med Sandra, Emma, Cicci och Lollo till Pure där det minglades och dansades till stängning och sen såklaart vidare till donken för att fylla på magen.
Ingen jätte specielllt men jag hade det trevligt må jag säga.
Vaknade vid halv tre som så väl behövdes haha sömn är min kärlek. Så snart ska jag väl ta mig ur sängen och äta massa massa massa sen ska jag träna och träffa Olivia.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0