Dagens

Så va årsredovisningen klar. Pluggat som en jävla dåre idag. Det firades med ÖL. Värt!! Nu är det bara att fortsätta med pluggandet då, fast om jag ska vara helt ärlig tror jag inte jag kommer ens röra uppgiften ikväll, men mammas fika som hon köpte till mig för att jag skulle plugga, de dee kommer jag absolut röra!

Märkligt väder vi har här i sverige också..tycker ni inte de? asknas. Imorgon får det fan ta att bli bättre, då bör det av till kärsön med skolan för att tävlas lite inför utspringet. Fast tror redan sista platsen är resarverad till oss.
De va väl de jag hade på hjärtat idag. Puss å hej!


You've got something to say?
Postat av: jonathan Fred.....

Du är för jäkla söt linda :).. vet du om de. jag kom in på din blogg för just nu sitter ja och skriver ett arbete om just majs. jag tog då majs för jag är därifrån majs kommer urspungligen ifrån..



ha de bäst!

2011-05-17 @ 23:46:14
URL: http:// jontebesti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0