Bästa


Soft vecka. Fredag hela vecka. I tisdags hade jag troligtvis en av mina ABSOLUT bästa utgångar i historien = MIN STUDENTSKIVA! Otroligt roligt hade jag och vill tacka min klass och mina underbara vänner som var där och gjorde kvällen super!! Olivia har redan lagt upp bilder sååååatteeeee jag behöver inte.. hehe. Inte mycket sömn men väldigt värt!

Idag var en chill dag, hittade en studentklänniing som jag hoppas på att mamma gillar så att vi kan köpa den! hoppashoppashoppas!! Imorgon ska jag tävla och sen är det konfirmation och sen utgång. En bra dag helt enkelt!! 4 veckor kvar till studenten då. TAGGAR SOM FAN! Känns ändå väldigt sorligt. Va fan ska jag göra sen? mhää! Men den dagen kommer bli galen, GALEN!

Nu ska jag pröva min baddräckt och sen sova.


Mina två söta otroligt bra vänner också kallade mina klasskompisar. Vi är ju allt för bra! Vad skulle vi göra utan varandra? (: <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0