BANKRÅN OCH KÖRKORT

Jag är så glad just nu! Wiiiii. Jag har tagit körkort! Woho. Känner mig som en ny människa. FRI SOM EN FÅGEL!!!

Vistelsen i Flen blev fan inte som jag tänkt mig. För er som inte har hört nått om händelsen i hålet Flen så var det ett bankrån där igår. Brutalt var var det var. Läskigt. Jag som har otur i allt hamnade såååå klart mitt i alltihop och jag blev skakis som ett litet asplöv i höstvinden. Jag var redan nervös inför min uppkörning (som jag för övrigt skulle ha en timme senare) och att få en k-pist och en AK5:a riktad emot sig på 2 meters avstånd gjorde inte saken bättre. Självklart att dom skulle råna banken just den dagen, just den sekunden jag befann mig precis där. Och någon frukost fick jag inte heller för den delen.
Uppkörningen blev framskjuten till kvart över 4 så jag och lilla Flen han lugna ner oss.
Måste bara säga att folket på Hasses är bäst. <3
Nu ska jag prata betyg med min fotolärare. Adios.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0