Törstig

Igårdagen var skojig. Jag och Ida åkte och träffade några gamla vänner och fortsatte vårt partajande där. Roligt. Vi kom dit vid 02.00 ungefär och trillade in hos Lukas igen vid 07.00 och sov. Vaknade idag vid 3 och insåg att jag missat bussen till simhallen så det vart bara att stressa dit.
När jag vaknade imorse var jag så törstig, jag har aldrig vart så törstig i hela mitt liv. Jag vaknade av att jag drömde att jag drack hinkvis med vatten. Men när jag gick upp han jag inte dricka utan var tvungen att springa till bussen. Hela bussresan satt jag och tänkte på hinkar med vatten. Försökte att tänka på någonting annat. Tror inte ni att två tjejer precis bakom mig ska börja prata om just vatten. Ville seriöst klappa till dom. När jag kom till centrum sprang jag till ica och köpte en fanta Mmmm ljuvligaste på hela dagen!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0