Sjuk

Ännu en dag hemma sjuk. Inte det roligaste må jag säga. Finns ju inte så mycket att berätta om dagen eftersom jag inte gjort någonting speciellt och jag tvivlar på att ni ens vill veta det lilla jag har gjort.
Just nu sitter jag och väntar på att min pappa ska komma och hämta mig här hos Lukas. Lukas kom hem för ett tag sen men försvann lika fort.

Imorgon är det torsdag (?) och det betyder att det snart är fredag. Och då mina damer och herrar måste jag vara frisk för då ska vi nämligen ut och fira finaste Jossan som fyller 20! Om jag fortfarande är sjuk, vilket jag typiskt nog säkert kommer vara,  kommer jag att låtsas som att jag aldrig varit friskare.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och vänta på att mi papi ska ringa. Ha de!



Måste även tillägga att jag har världens bästa och finaste pojkvän.
Jag älskar dig.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0