Idag är en ny dag



Hej coola jag här!
Vaknade tidigare idag än vad jag skulle så jag tänkte att jag kunde blogga lite och eftersom att det är dåligt med biler från min sina slänger jag upp lite random bilder sådär , men denna bild är iaf lite nyare än den förra snarare några veckor. Kännslite konstigt att för några veckor sen åkte jag omkring såhär i Norge medans förra helgen satt jag i bikini och solade i Frankrike . Crazyyyyyy man!

Men idag är en ny dag. Idag ska jag in till stan med Sofia och Felicia, de ska förmodligen shoppa loss som djur medans jag får typ vara medhjälpare.. fattig student här! Men ska förska kika på ett par skor som jag skulle vilja ha!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0