Måndagens

Jag älskar att värmen har hittat tillbaka till lilla Sverige igen, man kan liksom leva igen. igår hämtade jag och Olivia våra pass och enligt oss själva tänker vi inte visa upp dem för nån annan än han i passkontrollen. Senare mot kvällen träffade jag favoriterna Josefin och Sofia. Vi (jag) åt på Bk och sen satte vi oss på Snaps och glassa och snacka ikapp allt. väääldigt härligt och tur som är ska jag träffa tösarna på fredag igen! Sofia gick runt tio medan jag och jossan satt kvar med jossans kompisar som kom, jossans 7 öl senare och vi bestämde oss för att åka hem till sängen. vid ett var jag hemma och kände "det här kan jag göra fler gånger"
Sommaren har gjort mig hel igen.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0