Majsvänner



Igår va jag om min majsvän Olivia från halv fyra till halv fyra. Det började i haninge och slutade i en bil i Tyresö.
Rediga mysiga timmar! De vankades godis, taco-fredag, bilfärder, chips, musik, American history X, the ring 2 och kill Bill . Vi såg inte hela på någon av filmerna men American history X va ändå den bästa. Bästa!

Jag är ensam i huset, mamma & Sara är någonstans i Sverige och spelar fotboll, Pappa & Andreas är i Haninge och spelar Golf så det känns ganska härligt det här, utvilad och allt! Ohyeah! Idag ska jag baka och busa. En bra lördag blir det nog! Det ser ändå ut att vara uppehåll vilket gillas starkt!!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0