Du är så fulfulful, så jävla ful !



Jag orkar inte. Min träning det senaste halvåret har gått sämre och sämre, rent utsagt åthelvete! Jag har inte orkat träna, jag har inte velat träna och jag har inte hunnit träna. Det suger apa. Nu sitter jag här två dagar innan studenten, studenten där man vill känna sig så fin, så snygg som aldrig förr. Istället sitter jag här fetare än någonsin och känner mig så ful så ful.. och istället för att åka och träna valde jag att stanna hemma. VILKET JÄVLA SKÄMT! Hur tänkte jag där? Bilden är jag, ett FETTO !!!
Jag behöver lite egoboost NU!
Det kanske inte syns utifrån men jag känner mig klumping, äcklig, pank och stressad som aldrig förr. Ska coola ner lite nu, njuta.
hejsvejs!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0