Tidsfördrift

Visste du...

att jag vill ha -
pengar
att min senaste kyss - var rätt länge sen
att jag lyssnar mest på - andra
att jag pratar - när jag känner för de
att jag inte gillar - idioter
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - inget för mig
att jag gillar att - jag har söta vänner
att jag alltid kommer att - avsky fötter
att jag är hemligt förälskad i - är inte hemligt förälskad
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - egentligen Lukas
att när jag vaknar på morgonen - avskyr jag världen
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - inte rört mig ur sängen än
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra efter det här för att fördriva tiden
att i kväll ska jag - kröka
att i morgon kommer jag - vara trött och gå på marknad i Funäs
att jag hoppas -
att en viss person försvann ett tag


Har du:
Någon som förstår dig? Jovars
Någon som du saknar? AA
Någon som du hatar? Ja
Vem kramade dig senast? Johan 
Vem pussade dig senast? Felicia
Vem ringde dig senast? Maria från Lugna Hem
Vem ringde du senast? Emil
Vem var hemma hos dig senast? Ann-Sofie
Vem var du hemma hos senast? Linda
Har du några kärleksproblem? Kärleksproblem skulle jag nog inte kalla de
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Nej

Jag:

Är singel? Yes
Svär ofta? Ja, lite för ofta
Sjunger i duschen? Ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Går inte i skolan
Skrattar åt dina egna skämt? Ja om dom är roliga
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Japp

Har du:

piercingar? Yes
Syskon? en lillasyster
Jobb? Japp
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Ja
Färgat håret? Yes
Bra självförtroende? Jag är allt utom självsäker. (Hahah internskämt). Men nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Ja kanske det 
Somnat i skolan? Sov alltid i skolan
brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Ja
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja, för mycket
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Yes
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Yes. 
Blivit generad inför folk? Ja!!!!!!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja, eller kär och kär...
Ätit musslor? Nej usch
Varit på en festival? Ja

Haft ett förhållande i under en månad? Nej
Blivit kallad player? Ja
Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? Resa utomlands
Ska du göra i helgen? Fira migsjälv
Har du för kläder på dig? Trosor och en stor t-shirt
Gjorde du igår? Vandra, sov, spelade kort.
Ska du göra i sommar? Jobba, resa.
Åt du senast? Kommer inte ihåg. Eller jo en nektarin igår.
Har du för mobil? HTC Desire
Vad köpte du senast? Pizza


You've got something to say?
Postat av: Sara

Hahah "jag är allt utom självsäker" ;) det var riktigt skojj :D

2011-07-14 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0