The Liffey, Amba, Sergelfontänen och Gallertaxi

Igår hade jag den roligaste kvällen på jag vet inte hur länge. Jag och Ida trodde att efter vår vecka med Daniel och Andreas skulle de bli svårt att ha lika kul på ett tag. Men ack så fel. Går kvällen började med ölspel på mitt golv, sen vidare till The Liffey som är irländsk pub i Gamla Stan där vi träffade lite roligt folk. Därefter tog vi taxi till Amba och festade med vilda hockeyspelare och amerikanska fotbollsspelare. Hur kul som helst. Sen vart det att ringa polis/ambulans åt en kille som var liiiiiite bakom vagnen. Hehe. Vi badade lite halvt i Sergelfontänen och tog sedan gallertaxi med ett par random killar till Slussen för lite mat. Och pricken äver i:et är ju att jag är ett par klackskor rikare. Nice. Nu ska jag köra min fruga till tåget. Kommer sakna henne efter en underbar vecka. Wäää. Ha de gött.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0