Partylördag

Går kvällen var otippad men awesome. Började med att Linda kom hit till mig och drack vin och hjälpte mig välja kläder. Sedan for vi in till stora staden till Hellströms och träffade Sofia, John, Malin och Jonas och sedan Ylva och Sofie. Efter det valde jag och Linda att lämna vårt fina lilla sällskap och dra till Laroy för att hänga med Ida, Madde och Idas kompisar från Malmö. Vi hade hur kul som helst och dansade ända in på småtimmarna då vi tog oss till Gamla Stan och satt på bryggan med vårt tidigare sällskap och hade mys. Sen vart de att fyllekäka på allas våran älskade donken och sen hoppa Linda och jag på bussen och åkte hem och somnade bredvid min syster i hennes säng. En kväll med flyt måste jag säga. Älskar't!
Nu ska jag bege mig mot Sickla med min käreeeee familj för att inhandla två kameror. NICEEEE MAJS. Hare gött!
Juste, måste bara säga att jag saknar min käre vän Keith som är på andra sidan jorden (om USA nu ligger på andra sidan jorden vill säga... he he) och inte kommer hem på evigheter. Suck. Komsi hem vetja!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0