Inget är logiskt, åh inget är romantiskt

Idag har jag använt dagen till att kurera mig. Vaknade kl tre och kände mig så otroligt sliten. Min röst har inte blivit bättre sen efter Rhodos vilket betyder att jag nästan inte har någon röst alls.. Jag trodde att efter två veckors galet mycket supande och festande på Rhodos skulle jag ta det lugnt och absolut inte dricka någon alkohol alls...så blev ju inte fallet. Här sitter jag en vecka senare och har druckigt minst ett glas av någon form av alkohol varje dag denna vecka, inte minnst i onsdags, trorsdags och igår. I onsdags blev det utgång efter Grönan, i toorsdags blev det fest i Älta med Sofia, Sophie och sköna grabbar och igår blev det grönan igen med Sandra, Olle, Gustav, Mårten och Erik, körde 5- kampen och jag kom inte sist!! Efter de blev det utgång och hemgång vid halv fyra. Skoj. Denna veckar har varit en ganska så jätte bra vecka må jag säga!
har just kommit upp från badet med massa tända ljus och hög spelad musik av Håkan Hellström <3 Ett välbehövlig sådan. Håkan fick följa med upp till mitt rum och nu sitter jag och chillar. Kanske sätter mig och kollar på Paradise hotel eller laddar upp alla galna bilder från Rhodos. vem vet?
Så lite bilder från gårdagen som jag snott från Sandraaaaaaaaaa
Attans så in i hellskotta vad jag längtar tillbaka till Rhodos. värmen, festen, folket och gemenskapen <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0