Give me everything

NU HAR JAG SEMESTER!
ÄNTLIGEN
Och inatt åker jag och tre andra assköna brudar till Rhodos. Jag känner ända från tårna att resan kommer gå till historien. 14 dagar av sol, bad, FEST och skratt. Tror fasiken inte det kan bli bättre än så.. nä inte just för tillfället iaf. Jag är sååå trött men ändå så lycklig. ÄNTLIGEN! Packningen är nästan klar, har bara lite tvätt och väntar på och sen så ska det vara klart. Tror att jag packat i för tok för mycket men vad gör de? Vem vet de kanske är för lite?
En sak till. Jag ska till Alperna í vinter med Sandra, vi har blivit uttagna till reseledare och skidlärare där så först ska vi på en utbildning sen får vi se vad som händer men hur som helst kommer vi åka dit och jobba. Hur awesome?
Såååååhär glad är jag nu och såååhär glad kommer jag vara varje dag i två veckor på Rhodos precis som i Alanya förra sommarn.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0