En galen kväll i Messlingen

Hade en sjukt bra kväll igår med ett par fina grabbar, Emil och Johan!
Jag blev upphämtad här vid stugan och sedan följde en, enligt mig, galen biltur till Messlingen. Där för att citera Johan "söp vi som svin" på vin, öl och cider, spelad kort, dansade vals och bugg, tog bilder och spelade in filmer, körde bil, rodde ut på sjön, bröt av ena åran, körde mer bil, gick på upptäcktsfärd och lagade fiskpinnar. Som vi kom fram till är väldigt underskattat!
Denna dag har spenderats till liten del på en marknad i Funäs där jag höll på att förfrysa! Och sedan resterande av dagen i soffan här i stugan. Men nu är det dags för sängen. Nighty.
Mina smutsiga smutsiga horor. Underbara!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0