Don't stop believing

Godmorgon lilla värld. Snart ska jag kila till jobbet och göra en magnifik insats. Dagarna flyter ihop av jobb, städa, sova. Efter jobbet ska jag träffa min fina majs Ida och förhoppningsvis handla en väska. Wiiii. I går hämtade jag min syster och hennes vän från centralen och när vi skulle köra hem igen vart det kaos. Orkar inte att det ska vara så jävla muppigt att åka i stan! Dom håller på att bygga om ALLA vägar jag hittar hem alltså. Suck. Så vi irrade runt i stan och hamnade av någon konstig anledning i Årsta så vi fick åka där ifrån. Sen när vi kom hem hade min syster presenter till mig, eftersom att jag är så awesome. Wiho. Nej nu ska jag sätta på mig mitt ansikte. Ha en bra dag majsisar.
Snart kommer mina bästa hem från Rhodos också. UNDERBART!
Saknar dig Theo.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0