Riskettan

Denna dag har flutit på rätt så segt. Vaknade hos Lukas vid 1 sen åt jag pizza till frukost med Lukas och Calle. Den smakade gammalt. Sen satt vi i hans kök till runt 4 och pratade om framtiden. Och mer finns väl inte att berätta. Eller jag har bokat riskettan idag. Efter sisådär hundra år. Sen får vi väl se hur det går med resten dock.
Filmen igår var hur bra som helst. Bäst. Kan inte vänta till nästa. Åh.

Någonting som jag inte är så speciellt pepp på är att skolan börjar på tisdag och pricken över i:et är att jag börjar bli sjuk, igen. Jag skulle pluggat massor under lovet men har så klart inte gjort någonting. Har verkligen inte orkat.
Nu blir det att titta på tv. Hare.
love

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0