Spegel spegel på väggen där..

...säg mig vem som bakom spegeln är!
Jo nämnligen Malin, Sofia och jag. Ytterst kul vi hade det idag, bakom spegeln.
Har varit på helt galet roliga hhumör de senaste dagarna och det gillar jag skarpt! Hoppas det fortsätter såååå!
Imorgon ska har vi ynka två lektioner och vi börjar tio å slutar halv ett. Majs på de vaa!

Är det någon som har många barbiedockor av mina vänner? Kontakta mig isåfall! Gärna killarbarbies också. (: SKulle uppskattas! Mycket tack!


Såhär glad var jag 6/7 april och så glad är jag nu med!

Juste what´s up med att de ändrat stjärnteckerna liksom..? Vadå att jag ska vara Oxe glöm och dröm om de! Fysatan. Det gillas inte!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0