Page?

Så här såg jag ut när jag just klippt mig förra gången. Det var väldigt kort. Jag har nu sparat ut det och inte klippt mig på typ 1 år. Men nu är det så slitet att det nog kommer ramla av känns det som. Så jag funderar på att klippa mig sådär igen. Jag vet att jag säkert kommer ångra mig igen och vilja ha långt. Men det är väl sånt jag får ta. Jag kan liksom aldrig bestämma mig, detta vet de som är mina nära vänner väldigt bra, hah. Jaja.
Igår hade jag otroligt tråkigt. Har inte haft så tråkigt på väldigt länge. Men det var väl bra det med, så jag kan ha roligare idag... Jag har ännu inte gått upp ur sängen, och klockan är nu halv 3. Ska väl försöka att slita mig upp ur sängen och laga pannkakor eller någonting. Sen ikväll blir det bio med min syster. Jag vill se Harry Potter ´, men det vil inte hon för den har hon redan sett. Typiskt. Men det lär kanske bli den i alla fall. Hehe.
Nu kommer familjen hem i Extrem Home makeover så måste kila. Smell you later.

You've got something to say?
Postat av: Linda

JA JA JA JAAAAAAAAAA Klipp Page! :D

Jag kommer inte att ångra mig om du klipper dig iaf ;)

2011-01-07 @ 13:57:20
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0