Jarå det går bra nu

Kan ju också meddela att idag så köpte jag och Sofia thaimat som vi skulle ta hem. Jag virar in min mat i en plastpåse och lägger ner i väskan för att slippa släpa på extra grejer. Sofia och jag skämtar om att maten kommer läcka ut och att ingen sås kommer vara kvar när jag kommer hem, att hela väskan skulle lukta tahisås. Två minuter senare kollar jag väskan..mycket riktigt, jag känner hur såsen har rört sig ut ur förpackningen och ligger nu i påsen jag virade in allt med, dock kom inget i väskan. Kul verkligen. Fick hälla tillbaka all sås i behållare den än gång var i. sen fick jag åka hela vägen hem med en kladdig påsen med thaimat i. Lyckat. ohja!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0