2011

Känner på mig att året kommer bli bra, har sagt det förut men vad gör de att säga det en gång till?
Finns så mycket saker att se framemot det kommande halvåret så jag tror jag blir galen (drar mig i håret)
Skoldagen idag börjades i skolan en timme fördidigt än vanligt..Sofia kom på att det var sen vecka när vi redan var i skolan, smart tjej!
Så här började mitt år, väldigt bra de med. Lite bilder från nyår. yesyes!


Skönaste bilden på länge tror jag bestämt! Sandra du gör min dag <3 haha

Det spelades spel

Det åktes bil i party bilen!

Togs många bilder i bilen, vissa var taggade andra inte lika mycket..

Sandra började festa sina "fem minuter"

&  ja vi lyckas aldrig ta en bra bild tillsammans.

mina fina vänner <3

Sen blev klockan tolv!

Sen drog jag och olivia vidare och festade hela natten låg!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, är sjuk och trött vilket suger något så enormt!
hejsvej i lingonskogen!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0