Tjo fan

Jahopp ska jag skriva om snökaoset som alla andra då.. Nu är det såhär att jag krigade upp mig ur sängen med huvudont och halsont in i duschen för att kunna se någorlunda fräch ut i skolan eftersom att jag inte kunnat gå till skolan på två dagar, väl ute ur duschen ringer sandra och säger att inga bussar går. KUL. ingen skola och inget prov. Tur som var har jag en snäll lärare som låter oss göra provet på onsdag ! Tack som tusan. Fast nu tvingas jag städa hela huset..inte lika kul.

För lite  update så mår jag  fortfarande inte på topp, är inte riktigt hundra men vad ska man göra åt de om hundra år?
Ska försöka göra denna fredag tillnågot bra iaf. Tjaaaa !

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0