Sömn

God morgon! Jag ska snart ta mig till simhallen för att vara tränare. Orkar inte. Men måste.

Nattbion igår var bra. Inte awesome och inte dålig, bara bra. Vi såg 127 timmar. Den var klar vid kvart i två så vi hoppa på nattbussen klockan två hem. Vi tog 892an för jag trodde den skulle gå lite snabbare. Vid Gullmarsplan ska bussen såklart fastna i en sväng och kom inte loss. Suck. Dessutom stank det spya och jag ville typ ba spy då. Blä. Så jag och Lukas hoppade av och gick till 893ans busshållplats och tog den istället för den kom just efter. Kändes som om hemresan tog hundra år. Väl hemma somnade vi vid kvart i 4 och vid 5 ungefär kom Calle hem till Lukas. Sedan vid 6 kom Alex. Såklart ska dom börja prata. Jag ville typ dö för jag var så trött, eller döda dom för att dom väckte mig. Men men, vid halv 7 imorse så drog dom i allafall och jag kunde somna. Sov så jävla skönt till 12! Hoppades att jag aldrig skulle vakna.

Nu har jag just ätit pannkakor och måste visst skynda mig att göra mig i ordning. Alltid denna stress! Hej.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0