Sofia Linné



Då och nu, tur att vi blir snyggare med tiden. Eller? Stämmeer? JAPP !
Sofia Linné, du är min sol, mitt ljus min själ, Om du är månen är jag solen, är du korven är jag brödet, är det nice price på burger king? Min alldeles underbara vän.

I nästan tre år har jag känt dig nu,(inte riktigt men n'stan) ja tiden går snabbt när man har rolligt. För det har vi ju, otroligt kul. Skrattar*

Att en vänskap kan växa och bli så bra. Det är vi som har alla crazy utgångar, alla minnes värda stunder. de pinsamma situationerna och dem helt absurda händelserna, vi gör som vi vill, rycker på axlarna och hoppas att livet forsätter precis lika bra som det var för fem minuter sen. Lev litet fullt ut, dont worry be happy. Vi är nog väldigt lika om man tänker efter, jag är glad att jag lärt känna dig och att vi är så pass bra vänner som vi faktiskt har blivit. Lovely. Det är en sån som du som får en att gå till skolan ( och ni andra också !!! ) Synd bara att skolan snart är slut.. men jag lovar dig, du blir inte av mig mig i första taget. Mohahahaha!
(ingen elak kommentar vill jag ha nu)
Vi kan ju alltid träffas och döpa blommor sen efter gymnasiet!

Puss på dig Sofia!


Tro nu inte att jag skrev det här för att jag ville..utan för att en viss dam bad mig göra det ! Men det gör inget för jag gillare!

Och nej jag är ingen poet eller författare, så förvänta er inget stordåd.



You've got something to say?
Postat av: Sofia

du är ju en sockertopp !

haha, jag kan bara nicka och hålla med om allt du skrivit, och säga detsamma.



Jag ska inte säga någonting elakt ( vilket jag aldrig brukar göra heller ) men du är en otroligt fin och bra vän ! Så det så ..

HAHA !! bli av med dig ? du kan ju försöka bli av med mig, OM att jag håller mig kvar, jobbigt va(?)



puss på rumpan, see you imorgon ! shaky

2011-02-07 @ 23:04:05
Postat av: Linda

aw det är bra att vi håller med varandra! :)

ses imorgon. japp!

shaky, första gången du kallar mig de ;) men jag är van ! hahaha

2011-02-07 @ 23:32:51
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0