Måndag

Hej kära!
I helgen har jag haft det mys. Det va restaurang besök och musikal, frieri och efterrätt, träning och sömn!
En bra sådan må jag säga. Nu är det skola igen, på onsdag är det idrottdag och då ska det dansas afrikansk dans. Det är väl det ända som är någorlunda intresant att skriva om haha.

Jag känner att vändret blir varmare och jag gillare, snart äääääär det vår!
Åh jag drömde att jag gick 40 000 av en släckting bara sådär, jag minns känslan jag hade jag såg massa kläder i ögonen jag såg resan betalas jag kände lycka. men så vakna jag och är lika fattig som jag var innan jag somnade...
Majs.

Ha en bra dag!



Varför ser inte våra tunnelbanstationer ut såhär? Det hade varit fint!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0