Imorgon ska det resas!!!!!!

Hej mina damer och herrar idag är det fredag och herreminGud vilken vecka det har varit!
I måndags och tisdags stod jag på UF mässan och sålde för fullt, det var mycket mycket ruuuuligt! :D Ganska så bra gick det också för oss, yeej!
Igår hade jag och sofia idrottslektion för några ettor, det gick också bra. Sen var jag hos tandläkarn vilket också gick bra. Klassen var helt crazy igår också hahaha asså aaa ibland undrar man om alla i klassen har alla hästar hemma hahaha men kul vare.
Juste så hade jag religions prov igår också och det gick ju hyffsat bra.
Idag är det sista dagen i skolan på 5 veckor, känns lite sorligt eftersom när jag kommer tillbaka är det nästan slut på terminen.Men desto  närmare STUDENTEN ! Det är bra.
Imorgon drar jag och Olivia till Trysil också!! Jaa det går bra nu måste jag säga. Galet najs! MAJS.


Förra året i Trysil med sandra, hahahaha !

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0