Zero och nudlar

Sitter här i vardagsrummet inlindad i en filt och halv tittar på Dexter med Amy och Page. Hatar Dexter. Kan det finnas något tråkigare? Min morgon har bestått av Dexter och läsa Pascals blogg. Mycket roande, Pascals blogg dåra.

Jag ska snart duscha och plocka in min tvätt som jag hängde på tork ute på vår terrass igår, precis innan himlen öppnade sig och halva havet föll ner.
Jag måste också äta känner jag nu, min frukost har beståt av en halv burk Cola Zero. Gott men inte den bästa frukosten kanske. Min lunch lär bli (som den brukar) nudlar, mitt levnadsbröd för tillfället. Cola Zero och nudlar, yummi.
Dags att fånga dagen!
Här är jag på ett majsfält!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0