Lucia?

Hej där männisor!
Kom såg och segrade Bad Gastein igen. På torsdag åker jag ner igen. Den här gången för att stanna. Tills i vår i alla fall. Jag har varit nere ganska mycket nu för att jag gått tva olika kurser, först reseledar kursen och sen skidintruktör kursen som hölls av Den Norska Skidskolan, Så nu kan jag Norska också. Jag fick jobb som skidlärare i Bad Gastein och börjar den 20 december. Ska bli otroligt skönt att åka ner igen, fira jul, nyår och bara att va och jobba, ha kul och träffa väldigt många nya människor. Jag längtar så ofantligt tills allt kommer tillrätta för jag orkar verkligen inte vara hemma nu. Mamma är för jobbig och det känns som om jag inte har något här att göra. Trött på alla rutiner och att det ska vara samma varje dag, samma allt. Vill bort från min familj och bort från Tyresö.

Och påriktigt är det lucia idag? Kan man få någon slags känsla eller är jag känslokall?


puss

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0