Livet är gött

Hej vänner!
Just nu sitter jag på en bar i Bad gastein med mitt lilla crew. Just nu är vi tio personer, dicker öl  och pratar med cornelia och olivia på facebook! Vet inte riktigt om man kan ha det bättre nu.
Kom hit i fredags och jag och mina nya rumskompisar fixade boende på en gång, gladare tjejer får ni leta efter! VI har försökt hitta en jävla lägenhet i hundrasextio år och sen på två sekunder löste det sig! På kvällen körde vi enriktigt fet utgång och jag tror ingen av våra vänner egentligen har något minne från den kvällen, men kul vare det vill jag lova!
Idag hade vi skidlektioner i solen och på tisdag fortsätter det. På Söndag är min första riktiga arbetsdag. Ska bli nicee!
Jag har inget internet på mitt rum så inläggen här kommer nog inte bli jätte många.
Är såjäävla taggad på denna säsong och det verkar som att jul och nyår kommer krossa !!
Hare gött där hemma nuuee!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0