Ipod

Hej hopp. Klockan är tio över tolv här snart och jag har just insett att jag åker hem imorgon. Imorgon?!?! Eller ja planet går imorgon natt, men jag måste åka här hemifrån vid 17.00 för att ta sista bussen från Paphos busstation (haha herregud skrev just busstation med tre S.... hur dålig får man bli?) som går vid 18.00. Så blir attt tillbringa hela långa kvällen på Larnaka flygplats, eller i alla fall tills klockan 03.15 då mitt plan går. Måste verkligen packa, eller ja packa litegrann. Vad ska man ta med sig hem, det är ju frågan. Kommer ju knappast behöva alla mina "varma" kläder här sen när det blir sommar... Men men just nu är det ju kallt i och för sig.
En sak som suger är att min ipod har på något konstigt sätt typ hängt sig, samtidigt som min ipodsladd till datorn pajjat OCH mina hörlurar till ipoden har också gått sönder. FML. Imorgon blir det att köpa nya hörlurar och ny sladd. Och om jag inte kan fixa min lilla bebis tils imorgon eftermiddag är jag dödens jävla död. Kommer ju seriöst avlida utan min ipod, ensam på en flygplats i hundra år, senda hela resan hem med flygbyte och nej vill inte ens tänka tanken. Snälla, låt min ipod fungera imorgon. Plus att jag satt typ hela gårdagen och gjorde en GRYM playlist som jag ska lyssna på när jag svischar på min snowboard ner för backarna i Vemdalen. Om min ipod är oräddlig kommer jag seriöst få ett vredesanfall. Kommer vara okontrollbar. Detta mina vänner vill vi inte veta av!!
Nej dags att börja packa lite smått kanske... Ska ju trots allt ut och flänga runt imorgon så kommer ju inte kunna göra det då.
Godnatt

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0