Hostel 3

Hostel 3 är på tvn och jag kommer nog spy vilket ögonblick som helst. Hur kan man ens titta på den filmen frivilligt?! Ända anledningen till att jag ser skymtar av den är för att Page envisas med att titta på den. Jag mår fortfarande dåligt vilket suger eftersom jag vill vara pigg och alert ikväll när det vankas party. Vilket det även gör på lördag. Inatt vaknade jag av att jag hostade och var så täpt i näsan att jag inte fick någon luft. Att jag hade en katt på magen gjorde inte heller det hela bättre. Men det var mysigt.
Igår vandrade jag och Amy runt i "gamla stan" här i Pafos och sedan mötte vi David och Lauren ett tag. Lauren, jag och Amy vandrade runt ett tag när David åkte hem och sedan gick vi hem till oss där Dom, James, Page och Dan väntade. Vi drog till Dom ett tag och sedan åkte jag, Amy och Dan till Coral Bay för att äta på restaurang med hans föräldrar och David.
Väl hemma tittade vi på Supernatural och sedan kom Ben och vi tittade på The Children och Family Guy. Myskväll måste jag säga.
Här åt vi middag.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0