Jag håller tummarna

Igår bjöds det på Idol 2005 med jean Love bland annat. Hur kan man inte älska Idol? Sjukt länge sen vi körde idol kväll brudar. Sen blev det en snabb tripp hem till Calle för att träffa en Mattias, besöket blev kort men trevligt! Hemgång och ännu mer Idol <3 Somnade med felicia i sängen vid halv fyra och vaknade vid tolv, Vi fick fixad frukost och allt av Mattias så det känns ganska bra! Kom hem från sandra nyss och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske utgång ikväll? Få se. Jobb sök vore ju bra...
På Söndag om allt går som det ska (vilket det kommer göra, visst Gud?) så kommer jag Sandra och Olivia dra ner till Rhodos. SATAN vilken lycka om vi kommer iväg! Jag villvillvillvillvill! Känner att bargatan saknar mig!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0