.

5 av 5 denna helg.
Helgen började med middag hemma hos Jesper, runt sex var vi där. Något sena. men vi var med Felicia så vad hade vi räknat med? Alkoholen flödade från första minut till tidigt på morgonen dagen efter. INTE NÅDIGT! Det rullade in trevligt folk under hela kvällen och jag hade det verkligen kul, tror inte bara de är jag som känner så och vi alla kommer sakna dig Jesper. Morgondagen vaknades upp hos Jesper.. inte lika bekvämt när man vaknade och var tvungen att ta sig hem sviiiiin bakis i ösregnet i evigheter.. Lindingö-Tyresö... nja de gör vi inte om.
Efter att ha deckat i min egna underbara säng i några timmar var det fest igen. In till Mariatorget med Olivia för att  ha ett litet förkrök med Ida på Kvarteret Kattrumpa. Sen blev det hellströms för att plocka upp Sara och Ellen med vänner. Det blev en trevlig kväll på Entourage där vi hittade fler vänner. Lite random var det faktiskt måste jag medge. Kvällen slutade med totalröj på dansgolvet & Donken med Olivia och Hugo. Otroligt kul att träffa alla fina vänner och själar man inte sett på ett tag!
Och eftersom att det var Olivia som stod för bilderna snodde jag lite från Facebook.
Vår present till Jesper
yeah, he wants to blow your thing.
Vi hade hoppats att han inte skulle komma loss, därav inte åka till Malmö
Och så blev det lördag.
En helg full av skratt! Nu förtjänar jag sömn.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0