Hundsim?

Hej där vän!
Igår tränade jag för första gången efter denna sommar. De må va jobbigt. Med tanke på att jag tyckte de va jobbigt att simma längst stranden på Rhodos.. Hundsim? (hur random?) Men jag lever idag!! wiiiiii
Jag firade det genom att åka in till Snaps med Olivia för att träffa Sussie och hennes vänner. Källen slutade på soup bar med Olivia och Madde, en värd Onsdagskväll!
Nu var tanken att jag skulle gått till bussen för att möta Olivia men hon vaknade NU, är liksom inte ens förvånad.. hade gärna velat sova en timme till men nej nej. Vi ska ta en tripp till Haninge tänkte vi, viktiga saker inför morgondagen måste införskaffas!
Imorgon ska jag förövrigt på jobbintervju, ni läste rätt! OCH jag är inte klar där....på tisdag ska jag på intervju igen. mm Linda är på språåååång! hihhii snart kanske jag har saker att göra om dagarna vem vet?
Kändisskapet började redan i tidig ålder. Nu tror hon att hon kan göra hur som hellst?

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0