Majsen

Idag träffade jag mina bästa vänner. Båda två tillsammans för första gången på läääänge. Mysig det var det allt!
Åkte hem och lagde pannkakor. Åt av pannkakorna och nu mår jag illa.
Sittter just nu i sängenoch ingengting händer. Får se till att hitta på något nu när det ända man får i mail väg är, tyvärr du går inte vidare till någon intervju.. hahahaha jag orkar inte!
Träffade även Sofia Linné idag hon var med Sophie och Jon så dem träffade jag med. Sofia och Sophie ska till Rhodos imorgon... kul för dem de jävlarna!! Sen träffade jag även Sebastian och Sofia Sandwall. Det är allt kul att träffa folk man känner! En positiv sak! Sen känns det också skönt att min helg är planerat. Bara massa gobitar att se fram emot. En till positiv sak!
Kärlek till mina vänner <3

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0