Utelåst

Hej kära du, idag gick jag upp med tuppen. kändes skönt att gå upp med den istället för att gå och lägga sig med den som den brukar se ut. Va en tripp ute i Frasta någonstans ingenstans halvägs till Skogås.. Sen mötte jag upp Sandra i den stora feta staden och vi åt Lunch och kikade på NKs alla fina saker. Sen från ingenstans dyker Felicia & Adam upp, trevligt litet möte vi hade. De tycker jag. Sen bestämmer sig Sandra för att dra till jobbet och jag hem. Väl hemma kommer jag på att nyklarna befinner sig på andra sidan dörren och att ingen är hemma. Det va bara att sätta sig att vänta.. Ingen kom.. så jag gick till bakisidan där vi har lite kuddar och så och la mig sen somnade jag som en stock och sov i några timmar. Mys var det men när jag vakna var fortfarande ingen hemma.. fyra timmar senare kommer det två välbekanta andsikten. wooo och jag var räddad!
Ja så kan det gå när hasssssppppen är PÅ!
Imorgon ska jag till Huddige.. tänkte dra hela Stockholm när jag väl håller på.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0