Snaps

Harry Potter var så bra! SÅ BRA!! Jag och Linda satt och grina som två bebisar genom hela filmen. Nu mina vänner är min barndom över. Inga fler Harry Potter. Vad har man nu att se fram emot?! Kan inte förstå att det är slut!

Efter bion drog jag och Linda och mötte Sussie och hennes vän Madde på Snaps. Sedan kom Felicia och Sofia  dit också. Hur kul som helst. Hade inte träffat dom på år och dar. Jimi kom också och honom hade jag inte sett på ett år seriöst.
Lite senare kom även Sussie och Maddes vänner (finding)Nemo och Nicky. Vi satt och hade trevligt fram till stängning. Kom hem till min sköna säng vid halv två och idag ska jag ut till landet med min syster.
Hörs om några dagar eller så. Over and majs.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0