Pizzeria cara mia

Vaknade med halsont i vänstra delsen av halsen.. den där Rhodos sjukan går inte över, kanske borde åka tillbaka. Rhodos saknar nog mig och släpper inte taget. såeere!
Har drömt så knasiga drömmar också se senaste veckan och länge har jag sovit, förstår inte hur jag orkar.. haha. Idag verkar ju vädret va "bättre" ja än igår i alla fall. Jag och Sofia åkte in till stan, sofia fick till sina shopping ögon tillslut och  lyckades hitta riktigt bra och snygga saker, dock lite höstdepp på de. men rätt som det var öööste regnet ner. Herre min gede förstår inte hur det kan komma så mycket regn på så kort tid, för mig är det inte greppbart. Veckan är snart slut och jag har varit duktig denna vecka. har lagat mat varje dag åt familjen, har sökt jobb och ikväll blir det hemmalagad pizza (hur jag nu ska kunna göra de..) Har sett att 3an söker mästerkockar, har ägnat en tanke åt att kanske kanske söka dit? Tror dem skulle behöva nån som mig?? Medans min syster ber mig söka till nån modell pogram..? ¨haha hallå som om jag skulle vara seriös med det där med maten ? Knappast! Och modell..har min syster ögon som fungerar? Knappast!
Nu ska jag fortsätta att nörda mig framför datorn tills det är dags för Pizza
ciooooooooooooooooooo

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0