Nu ska nyttiga jag fram..(?)

Känner såhär angående saken jag skulle ångra, kan ju säga att ångern är på HÖG nivå här.. Känns inte så himla bra, känns skit men förhoppningsvis försvinner den snart! Man ska aldrig ångra något. jajajaja.
Snart ska jag kila iväg på min första träning denna termin. Får se om jag klarar av skiten. Kan ju vara skönt att göra nån nytta för första gången denna sommar, har varit alldeles för mycket nöjen vilket jag i och för sig gillar, lite för mycket kanske! Vem vet min krott kanske börjar känna síg lite piggare och smidigare igen. wihooo!

You've got something to say?
Postat av: Sandis

Svar; Den kommer att finnas kvar som ett minne, forever <3

2011-08-15 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0