Lurvpösen

Jag är just hemkommen från Jennie somhar haft en liten fiesta. Det var kul. Träffade jättemycket roligt folk. Majs.
Just nu sitter jag och väntar på ett samtal från lilla majsiga Daniel Stefan Andersson aka Lurvpösen från Sandviken. Han skulle borsta tänderna och sen ringa mig.
Daniel är bra gooo han. En riktigt rolig liten spillevink. Han gör oftast mina dagar lite roligare och lite bättre med hans sms och samtal. Daniel skrattar alltid åt mig, inte med mig, utan åt mig. Han tycker nog jag är rätt knäpp och så tycker han att jag ska börja tänka innan jag pratar. Men det är ju inte alltid det lättaste när jag bara säger det som faller mig in för stunden. Men jag vet att han tycker jag är smart och gillar mig ändå. Hihi.
Daniel jobbar med rör, gillar långa promenader på stränderna i Sandviken, han gillar även majs och att åka skidor. Så om du är intresserad av Daniel, slå mig en plingeling så ska jag fixa en dejt. Heheheee.
Nu ringer han visst! Ha det gött pluppisar.
Här har ni snyggingen själv!
Fin.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0