Valborg

Idag har man mått lite som förtjänat. Seg och äcklig. Gårkvällen bjöd på massa promenad, dricka och tillslut dans. Vi avslutade kvällen med ett litet mål på donken innan vi tog nattbussen hem. Jag somnade på Amandas axel och vaknade lagom till att vi skulle av. Vid 4 craschade vi i Amandas säng och i morse vart det bara att stiga upp och åka direkt till jobbet. Nu har jag precis klämt i mig lite lasagne och ska strax duscha och göra mig redo för kvällens äventyr. Ska träffa massa fina (saknade!) vänner och dricka lite i Fåfängan. Har dock en aning om att det kommer vara svinigt kallt. Men men med rätta medel tänker man inte så mycket på det! Ha en bra Valborg mina kära.
Här är några bilder från igår. Enjoy.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0