Söndag

Idag var jag i Järfälla kl 08.00, precis den tid jag gick upp igår efter ett jävla super party för att städa. Ja jag var trött och det märktes idag på tävlingen. Gick inte alls så jätte bra, inte dåligt men aa som sagt inte bra. Min kropp sa ifrån och nu sitter jag här sjuk. Ska vila upp mig nu ordeltligt inför nästa vecka!
Idag har jag gjort mycket. Tävlat, beställt hem en baddräckt och en träningsbikini, städat och fixat i mitt rum, laddar upp bilder på facebook. Känner att, idag var jag duktig! tummen upp.

Felicias fest var toppen. jag hade det kulkulkulkulkul! Och här är lite bilder :


Saga och Olivia dem sötnosarna

Födelsedags"barnet" själv !







hare gött!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0