Måndag


Bilden är från Fredagens skiva.

Fredagen var awesome! Helt jävla galet! Kommer leva för det många veckor! Lördagen blev det Saras 20 års firande, det började med pingis och slutade på Magenta. Igår var det Bryans tur att ha skiva, temat var tvspel. Jag var nörd, en cool nörd! En bra helg helt enkelt!
Imorgon är jag taggad på Olivias skiva!! Först blir det middag här med Sofia, Ellen och Sandra. Det kommer lätt bli en bra tisdag!

NU känner jag att jag vill skriva massor men får inte ner det så jag säger god natt och puss !


ps. Sandra är på skiva... hoppas hon inte kommer inramlandes genom dörren sten packad.. eller så gör jag de !!ds.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0