Hemma för hela slanten

Hemma i Sverige, underbara land <3
Kom hem igår vid 12.30, har aldrig varit med om en hemskare hemresa. Jag var sjuk, mådde såjävla dåligt! Och gå upp halv tre på natten när man legat och skakat hela natten sen sätta sig på ett plan i tre timmar och när man äntligen landat så är det en och en halv timme till centralen med världens hemskaste buss och sen så var man hemma, jag sov i fyra timmar, tog några tabletter och sen mådde jag bra igen. Idag mår jag inte lika dåligt, jag ingen feber iaf så det är bra.

Men den övriga veckan i Bracelona var tipptopp! Dock kunde ju vädret ha varit bättre men vädret är aldrig bra när jag åker någonstans så... Det var jätte fint och jag badade i havet, lycka <3
Kan lägga in bilder sen när jag har lust så får ni se lite av vad jag gjorde för nu ska jag fixa pannkaksmet

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0