Dagen min


Halloie!!
Denna dag har varit intressant må jag tala om för er.
Vaknade kl 06.00 och va död, levande död sak typ. Gick upp och åkte till skolan, på lektionerna hände inte så mycket vi fick besök av en studentskiva grej som verkade grym men vi har inte bestämt oss än och imorgon kommer två till som ska komma och snacka, Vi lär ju inte bestämma oss i första taget. Får bara panik när jag tänker på det.
Mycket intressanta personer har dykt upp idag, dels en TÖNT, väldens jävla fegis och dels en läskig man i simhallen som alltid kommer på torsdagar tio i sju och står helt helt stilla och stirrar rakt på oss i bara handduk. Blir fan rädd. Seriöst det är helt sjuk och han har inte kommit på flera månader så det kom som en chock. Ska bli spännade att följa dessa människor... fortsättning följer.


Sofia här ovan i skolan. Ska hem till snyggingen på lördag och äta kräftor. Jävlar du va roooligt vi ska ha!



You've got something to say?
Postat av: S

Haha, Hej Linda! :D

2010-09-02 @ 23:32:48
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Oliviaaaa

Jag ska också meeee! :D hoppas jag haha :P <3

2010-09-03 @ 10:09:50
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0