Ssssssmackadengare

Sisådär ja nu ska jag städa mitt rum. Ska göra det ordentligt också för då blir det så fint så fint. Sen lovade jag mig själv att lägga mig i tid så det ska jag också göra!
Imorgon ska jag hälsa på en snabbis i Olivias skola (barack) för att ge henne lite pengar såatt vi kan ha kul i helgen. Är fasanstullt taggad! En riktig Smackadengare helg hade jag tänkt att det skulle bli!! Det är ju förfan KULTURNATTEN!







Sådär ja alla barn de va lite bilder från förra året..hahahahaha mer vill jag inte visa..kan bero på en anledning. japp.

You've got something to say?
Postat av: Felicia

kan du inte berätta varför? vill så gärna veta :o

2010-09-09 @ 15:52:33
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0