Fanta och rosé

God kväll gott folk!
Insåg just hur mycket klockan var haha. Idag har jag suttit och kollat på ph hela dagen så nu är det inte långt kvar till finalen..spännadespännade.

Gårdagskvällen var mycket rolig. Efter mycket motgångar kom jag tillslut hem till Sofia och deras lokal där det va trevligt folk, jag fick mycket god mat och dricka. Vid tio drog vi oss in mot stan och mötte Disa, Jossan klev i människo bajs och det bar av till Underbara bar på söder. Där va vi en liten stund och dansa sen beslöt vi oss för att åka in mot stan till Gaudi, där bjöds det på mycket dricka och dans har igentligen ingen aning om vad vi gjorde med kul vare! haha.
Vid stängning köpte vi en korv och dem andra drog vidare till efterfest hos Jimmy medans jag kände att det räckte. En mycket rolig kväll med andra ord!! Tack för en värd kväll!
Idag vaknade jag och till min stora förvåning var jag inte bakis...skummaste på jävligt länge. Det ända jag har ont i huvdet för idag är för att jag åt  lite för mycket godis nyss.. hihi.










Denna bild får avsluta inlägget nu ska jag äta, by!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0