Liten tidsfördrift

Vad gör dig lycklig? Min pojkvän, mina vänner och majs
Vad gillar du för mat? Är ganska kräsen, men det finns massa jag gillar..
Skriver du dagbok? Slutade med det i mindre ålder.
Har du några syskon? En syster.

Vart åker du om du känner dig ensam? Till Lukas.
Brukar du sitta och läsa gamla inlägg? Nja nej inte direkt.
Vem är du mest lik i din familj? Min mamma. 
Vad är du mest stolt över om dig själv? Jag vet inte, inget.
Nämn något du gör när du är ensam? Pysslar haha. Låter som en liten unge. 
Bästa film? Romeo and Juliet, The Boondock Saints och några fler.
Något du gör som är konstigt? Nej jag är helt perfekt.
Vad använder du för smink? Puder, mascara. 
Vad är det knasigaste jobb du haft? Knasigaste.. Har inte haft nått knasigt. I så fall simtränare.
Har du bott utomlands? Nej men jag vill. 
Stjärntecken? Kräfta.
Vill du ha barn, isf hur många? 2 stycken.
Tror du på evig kärlek? Jag vet inte. Kanske det.
Har du lätt för att bli kär? Nej.
Har du körkort? Neeej :(
Vad är du bra på? Jag vet inte. Prata kanske. 
Vad har du för storlek i skor? 36-37.
Vilken färg regerar i din garderob? Svart.
Har du piercingar eller hål i öronen? Hål i öronen och piercing i naveln och nacken.
Har du några tatueringar? En på handleden.
Vad är det roligaste du har gjort i sommar? Alanya! 

Hur lång är du? 163.
Vilka andra länder har du varit i... och vilket är favorit landet? Oj det är en del, Spanien, Malta, Finland, England, Irland, Österrike, Italien, Frankrike, Tyskland, Tukiet, Cypern, Thailand, Holland, Danmark, Estland, Grekland. Favorit är väl Cypern och Thailand. 
Hur ofta tränar du? Aldrig. Men det ska det bli ändring på.
Vilka plagg är måsten för dig i höst ? Skinnjackan, halsduken, leggins vita converse.
Nämn tio saker du hatar? (Ej i ordning) 1. Dryga människor, 2. Clowner, 3. Fötter!, 4. Gå upp tidigt, 5. Köttbullar, 6. Finnar, 7. SL under vintern , 8. Dennis, 9. När lakanet i sängen är skrynligt, 10. Att jobba på donken. 
Nämn en/fler personer du kan berätta allt för? Felicia, Linda, Ann-sofie.
Vår eller höst? Vinter och sommar.
Te eller kaffe? Te, om inte CafeLatte med karamelsmak räknas.
Vad är det roligaste du gjort? Åka snowboard, vara med vänner, festa och masssssa.
Vad önskar du dig? En systemkamera, resa till Maldiverna, längre helger, fred på jorden och en miljon. 
Hur gammal är du? 19!
Vill du gifta dig? Ja kanske det.
Vad är kärlek för dig? Något helt underbart men som kan samtidigt vara svårt.

Vad har du för kamera?  Ingen för tillfället eftersom min gick sönder i Alanya.
Har du gått någon fotokurs? Nej men jag ska läsa fotoA denna termin.
Hade du bra betyg när du gick i skolan? Ja än så länge så.
Vart jobbar du? Donkelidonken
Hur många skor har du? Runt 25 kanske
Äter du nyttig mat? Nja det vetefan
Vad jobbar du med just nu? och vad har du för framtids drömmar? Säljer mat till hungriga jävlar och jag vill bli polis.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0